Effektiv løsning til tapperier - enkel i brug og med relevante data til at lave produktionsanalyser og løn! Øl, sodavand, shampoo, creme, medicin ... eller noget helt fjerde? Skal det tappes, har vi løsningen til at holde styr på produktionsdata: tid, liter, enheder, labling, afdeling, etc.
De fleste løsninger på markedet stiller store krav til både indtastning, og til de registreringer medarbejderen skal lave. Hos BeSoft har vi løst det ret enkelt: Dagens opgaver, f.eks. fordelt på produkter, antal og hektoliter, samt eventuelt arbejdstype (recipe, tapning, labling, etc.), linjer, team og starttider, sendes til relevante terminaler eller mobiltelefoner, og de medarbejdere der skal løse opgaven melder ind på den - to klik . Når de er færdige, melder de f.eks. antal og hektoliter, og du har nu data til at lave en færdig kostberegning. Data til produktionen kan enten komme automatisk til BeSoft fra jeres nuværende produktionssystem eller planlægning, eller de kan tastes direkte i et produktionsskema i BeSoft. Alt-i-en-løsning Da medarbejderen samtidig meldte ind da arbejdsdagen begyndte, og meldte ud da den sluttede, har vi med få midler viden om arbejdstid, afdeling, linje, produkter, antal ... alt det vi ønsker. Nu kan der dannes rapporter over effektivitet fordelt på afdeling, medarbejder, linje, produkt, afdelingens produktion fordelt på time, dag, eller anden periode, samlet produktion på produktniveau, kostpriser inkl. eventuelle tillæg ... hvis data er der, eller vi kan udregne det, så kan vi lave en rapport over det. Alle data kan - når som helst - sendes retur til jeres produktionssystem. Det kunne f.eks. være når de er blevet godkendt. Fra få klik til løn og efterkalkulation Udover præcise data om produktionen, har vi også data til brug for lønberegningen, inkl. de tillæg der måtte være relevante for overtid, produktionstype, eventuelle akkordudregninger, etc. - klar til digital aflevering til jeres lønoperatør. Hvad gør I nu? ”Men det kan vi jo lave på et stykke papir!” Helt sikkert. Og så er der nogen der skal samle papirerne sammen, taste dem ind i et ordresystem og i lønsystemet, før vi kan bruge tallene til noget (læs artiklen "Timeseddel" - åbner i et nyt vindue). Eller også bruger I allerede elektronisk tidsregistrering, men hvor fokus er på en masse detaljer, som den enkelte medarbejder måske har svært ved at forholde sig til, eller i et IT-system som kræver et vist kendskab til IT. For nogle mennesker kan selv et tastatur og en mus virke skræmmende. Fra få klik til løn og efterkalkulation Multi-Jobs er enkelt at bruge – både for administration og ikke mindst for medarbejderne, der ved få tryk på en touchskærm eller en mobil-app, har registreret alt det I vil vide. Helt fra hvornår medarbejderen kom, hvilke opgaver vedkommende er i gang med, og hvornår arbejdsdagen sluttede. Inkl. udregning af eventuelle tillæg, uanset mængde og type, så løndannelsen blot er tre klik. Der indgår også fravær, flekstid og afspadsering – alt sammen lavet på baggrund af få tryk fra medarbejderen. Læs mere her: Lønbergening Registrering på ordrer og opgaver For- og efterkalkulation Artikler om elektronisk tidsregistrering |